if(typeof _gaq=='undefined'){window.AutoAnalytics=window.AutoAnalytics||(function(){function doGa(args){if(typeof ga=='function'){try{ga.apply(window,args);}catch(e){}}};function doGaq(args){if(typeof _gaq!='undefined'&&_gaq.push!==AutoAnalytics.translate){try{_gaq.push(args);}catch(e){}}};function simpleProxy(gaPrefix,gaqPrefix){return function(){var args=Array.prototype.slice.apply(arguments);doGa(gaPrefix.concat(args));doGaq(gaqPrefix.concat(args));};};function translate(args){if(args[0]=='_trackPageview') AutoAnalytics.pageview.apply(window,args.slice(1));else if(args[0]=='_trackEvent') AutoAnalytics.event.apply(window,args.slice(1));};return{pageview:simpleProxy(['send','pageview'],['_trackPageview']),event:simpleProxy(['send','event'],['_trackEvent']),translate:translate};})();_gaq={push:AutoAnalytics.translate};}
Op aanraden van de fabrikant schakelde de eigenaar van dit grondverzetbedrijf onze hulp in. De oorzaak van een steeds haperende motor van de graafmachine werd maar niet ontdekt. Met een endoscopie van de tank kwamen we erachter dat er zeer fijn gruis in de tank zat waardoor bijna onzichtbaar het brandstoffilter toch steeds verstopt raakte.
Na meerdere keren de diesel te hebben gefilterd tot maar liefst 2 micron en meerdere spoelbeurten van de tank is al het gruis uit de tank verdwenen. De machine is sindsdien niet meer uitgevallen.